preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice

Login
Kabinet rane intervencije

KUTAK STRUNE SLUBE

Bajka Zagorje na dlanu

       

Broja posjeta
Ispis statistike od 19. 1. 2013.

Ukupno: 341123
Ovaj mjesec: 1683
Ovaj tjedan: 259
Danas: 2
COOKT-sudionici projekta

 

 

Zagreb

 

world map hits counter
map counter

   visitors by country counter
 

Dokumenti za prikaz
RSS Reader
Kalendar
« Kolovoz 2021 »
Po Ut Sr e Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani dogaaji

 

 

Gostovanje na Festivalu jednakih mogunosti

Trailica
Korisni linkovi
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Arhiva dokumenata
 

 

 
 

 

Predškolska skupina «Mravci» u OŠ pri Bolnici Krapinske Toplice danas

Zadnjih 15 godina predškolsku skupinu u OŠ pri Bolnici ine djeca sa teškoama iz Krapinsko-zagorske upanije. Voditeljica predškolske skupine je Snjeana Beloševi, prof. defektolog.                   

Ove pedagoške godine u predškolsku skupinu je upisano 21 dijete, 20 djece je iz Krapinsko-zagorske upanije. Djeca dolaze svakodnevno u pratnji roditelja. Rad u predškolskoj skupini obavlja defektolog, a djeca su obuhvaena predškolskim tretmanom do 5 sati, ovisno o individualnim sposobnostima. Djeca  odlaze na kineziterapiju, logo terapiju, radnu terapiju, psihologu, ili na hidroterapiju u bazenu. Svi polaznici predškolske skupine imaju Nalaze i mišljenja prvostupanjskog tijela vještaenja i imaju višestruke teškoe u razvoju. 

Ove pedagoške godine 2012./13. planirani  projekt koja provodimo u vrtiu je «Senzorna integracija u slovu i broju». Projekt se provodi svakodnevno tijekom pedagoške godine. Taktilne informacije koje djeca primaju, nastojimo proširiti na vei dio tijela, lea, dlan, stopalo... i dopuniti ih auditivnim i vizualnim informacijama, sa ciljem prepoznavanja slova i broja, veliine skupa, pojmom broja i brojevne slike, te glasovne analize i sinteze. 

Stalnim obogaivanjem prostora nastojimo stvoriti poticajnu istraivaku okolinu za djecu. Oblikujemo trodimenzionalna slova i brojeve od raznih materijala (glina, slano tijesto, kaširanje papira, neoblikovani materijal. Ovakav nain rada primjeren je za djecu predškolske dobi, dok mlaa djeca prepoznaju opipom jednostavan crte (ravna crta, krug).

Taktilnu stimulaciju, vjebe disanja i opuštanja provodimo svakodnevno.

Tijekom proteklog perioda u predškolskoj skupini su se odvijale brojne aktivnosti.

Poetkom 9. mjeseca izraivali smo taktilne slike od pijeska, sa temama mora i ljeta.

Jesen je godišnje doba sa obiljem plodova. Poeli smo od voa i oblika kruga, koji je nastao trganjem, izrezivanjem papira, guvanjem ili lijepljenjem.

Za igre stimulacije okusa koristili smo vone salate od sezonskog voa iz naših vonjaka. Neka djeca još uvijek ne znaju vakati, pa su ove aktivnosti potrebne. Moto naše predškolske skupine je ukljuivanje djece u igre sa vršnjacima bez teškoa, meusobno druenje djece iz ostalih vrtia u upaniji i van nje, kao i osvješivanje lokalne sredine na potrebe djece, te kasnije lakše ukljuivanje u ivot i rad.

28.9. sudjelovali smo sa DV iz naše upanije na «Malim berbarijama»  Pregradi. Djeca su uivala u igrama vezanim uz jesen.

  

4.10. povodom Meunarodnog dana ivotinja imali smo dan sa kunim ljubimcem. 

9.10. organizirali smo jesenje igre sa roditeljima. U cjelodnevnom susretu roditelji su pomagali djeci u izvršavanju postavljenih zadataka, ali i upoznali kako sa mogu igrati sa njima, a da pri tome svi uimo i zabavljamo se.

  

Listopad  je  mjesec zahvalnosti za plodove jeseni. Razgovarali smo i upoznavali hranu, opisivali mlinove, zanimanje pekar, a 26.10 i sami bili pekari. 15.10. povodom Meunarodnog dana tolerancije druili smo se sa uenicima OŠ Ljudevit Gaj iz Krapine. U zajednikim radionicama: glazbenoj, likovnoj i senzornoj djeca su se meusobno druila, upoznavala, igrala. Sklopljena su neka nova prijateljstva.

U jedanaestom mjesecu nastale su slike od liša.

30.11.odrali smo zajedniku radionicu roditelja i djece sa temom Adventa i izrade vjenia.

Ovakve radionice su se pokazale dobrima, jer se u njima roditelji meusobno bolje upoznaju i surauju zajedno  sa djecom, ali i upoznaju obiaje Adventa.

12. mjesec je mjesec radosti. 6.12. zajedno sa uenicima škole  promatrali smo manju predstavu o neposlušnoj djeci koju su izveli uitelji, a došao je i Sveti Nikola sa poklonima.

14.12. prema projektu «Osmijeh u bolnici» klaunovi «Crveni nosevi» odrali su maioniarsku predstavu, u kojoj su uivali roditelji i djeca.

Ovo razdoblje završavamo sa boinom priredbom i dolaskom Djeda Mraza sa poklonima 21.12.

Praznici su brzo prošli, a vrijeme maškara i karnevala zavladalo je u drugom mjesecu. Od samog poetka Malog upanijskog fašnika djejih vrtia Krapinsko-zagorske upanije aktivno sudjelujemo. Ove godine 9. 2. odrao se 10. upanijski fašnik djejih vrtia. Tjednima smo se pripremali za nastup. U kreiranju maski pomogli su i roditelji. Subotnje jutro, 9.2. bilo je mirno i lijepo. Krenuli smo sa raznih strana, Jakovlja, Stubice, Velikog Trgoviša, Krapinskih Toplica, Zaboka, Jesenje, Krapine, Pregrade i sastali u Pregradi ispred vrtia. Sunani i miran dan pretvorio se u pravu snjenu meavu, poput prie «Vlak u snijegu». Mali Mravci su i ovaj puta pokazali svoje beskrajno strpljenje, izdrljivost i dobrotu. Jedan drugog su uhvatili za ruke, zaplesali i ugrijali noice.

   

    

     

U treem mjesecu pripremali smo se za Dan Škole na kojem smo aktivno sudjelovali pjesmom i plesom, te izradom prigodnih estitaka i ukrasa za Uskrs

 

Od 2.4. do 5.4. u vrti su Mravci donosili svoje slikovnice. itav tjedan itali smo i uivali u najljepšim priama.

U Eko tjednu od 15.4. do 19.4. proveli smo eko radionice vezane uz uvanje prirode i Zemlje.

Kao nastavak i realizacija projekta od prošle pedagoške godine «Šuma lista, šuma blista» i ovogodišnjeg  projekta «Tko e s nama u šumicu» realizirana je šetnja na oblinje brdo Mariju Magdalenu. Ciljevi su nam bili: prepoznavanje drvea: bor, bukva, breza, hrast, kesten, prepoznavanje biljka (prema boji, mirisu), prepoznavanje zvukova u prirodi ( pjev ptica, glasanje domaih ivotinja, prepoznavanje fazana), upoznavanje mjesta Krapinskih Toplica, kretanje u prometu i meusobna pomo.

   

 

 

 

 

preskoči na navigaciju